ENVICON 2017

2017-09-17

Po raz kolejny firma HSM Polska będzie partnerem Międzynarodowego Kongresu Ochrony Środowiska ENVICON 2017, który odbędzie się w Poznaniu w dniach 16-17 października, poprzedzając rozpoczęcie targów Pol-Eco-System.

W trakcie obrad będziemy mogli zaprezentować wyniki naszych najnowszych analiz związanych z rynkiem odpadów komunalnych.

Serdecznie zapraszamy na wystąpienie Mariusza Karpińskiego — wiceprezesa HSM Polska w poniedziałek o godz.14:55 w ramach II sesji: Gospodarka Odpadami.

Temat prezentacji: «Kto zarabia w Polsce na śmieciach? Rynek odpadów komunalnych w gminach po czterech latach reformy.»

Jesteśmy na facebooku

2017-09-01

Szanowni Państwo,

XXI nieustannie stawia przed nami wyzwania. Jednym z nich jest obecność w wirtualnym świecie. Dołączyliśmy do stale rosnącej rzeszy użytkowników mediów społecznościowych na Facebooku i Twitterze.

Polub nas: https://www.facebook.com/HSM-488739074795808 yes

50. Zjazd KFDZOM

2017-05-25

Tegoroczny wiosenny Zjazd KFDZOM to wyjątkowa edycja. Jubileuszowy 50. Zjazd połączony jest z obchodami kolejnego jubileuszu - 25-lecia działalności stowarzyszenia. Zjazd odbędbył się w dniach 17 do 20 maja 2017 roku w hotelu NARVIL w Serocku.

Cieszymy się, że będziemy mogliśmy uczestniczyć w tym wydarzeniu, a także zaznaczyć naszą obecność nie tylko stoiskiem promocyjnym, ale również krótkim wystąpieniem w piatkowe przedpołudnie podsumowującym dotychczasowe efekty związane z wprowadzeniem IN HOUSE w gospodarce odpadami. Przedstawiona na zjeździe prezentacja dostępna jest w zakładce «Do pobrania».

Przedsiębiorca Efektywny Surowcowo 2016

2017-05-25

Ideą konkursu jest rozpowszechnianie proekologicznych produktów i usług przedsiębiorców. Adresatami konkursu są wszyscy przedsiębiorcy, którym w ich działalności bliska jest troska o ochronę środowiska: przedsiębiorcy posiadający w swojej ofercie produkty lub usługi ekologiczne, firmy, które angażują się w społeczną odpowiedzialność biznesu oraz kadra zarządzająca, dla której ważna jest wysoka świadomość ekologiczna pracowników.

Do konkursu w kategorii EKO-HIT PRODUKT zgłosiliśmy nasze belownice pionowe typu HSM V-Press 860 i HSM V-Press 1160, dla których zastosowano opracowaną przez HSM technologię szybkiego ruchu. Pozwala ona na zredukowanie zużycia prądu i skrócenie czasu pracy nawet o 40% w porównaniu z typowymi napędami – przy jednoczesnym wzroście wydajności urządzenia.

Wiosenne konferencje HSM

2017-04-17

Rok 2017 jest bardzo szczególny dla HSM Polska, w tym roku obchodzimy swoje 10-lecie. Chcemy podkreślić tą rocznicę między innymi poprzez udział w kongresach i konferencjach branżowych w charakterze partnera, wystawcy lub uczestnika.

Niewątpliwie wydarzeniem o największej randze tej wiosny, na którym prezentowaliśmy naszą firmę był kongres Poland & CEE Retail Summit w holetu Hilton w Warszawie — najważniejsze i najbardziej reprezentatywne spotkanie polskiego sektora handlu i FMCG. 1200 uczestników z 430 firm, w tym ponad 220 przedstawicieli 66 sieci handlowych oraz reprezentantów ponad 160 firm-producentów FMCG i dóbr trwałych – tych kilka liczb krótko opisuje dziewiątą edycję Poland & CEE Retail Summit! Ta edycja była rekordowa pod wieloma względami i cieszymy się, że mogliśmy brać w niej udział.

Nie zapomnieliśmy także o konferencjach związanych ściślej z branżą odpadową. Były to organizowane przez EKORUM:

- 2. Ogólnopolska konferencja KPGO i WPGO - kluczowe plany w gospodarce odpadami,  22-23 marca 2017, Częstochowa

oraz

- 7. Ogólnopolska konferencja PSZOK – efektywność i funkcjonalność, 5-7 kwietnia 2017, Katowice

Wesołych Świąt

2017-04-12

10 lat HSM Polska

2017-03-01

10% na 10-lecie HSM Polska

Z okazji jubileuszu 10-lecia firmy HSM w Polsce przygotowaliśmy dla Państwa wyjątkową promocję.

Promocja ta skierowana jest do subskrybentów naszego newslettera, do których za jego pośrednictwem wysyłać będziemy Oferty Specjalne.

Tytułowe 10% to dodatkowy bonus, z którego mogą Państwo skorzystać zamawiając urządzenie z Oferty Specjalnej.

Szczegóły w REGULAMINIE PROMOCJI.

Packaging Innovations 2017

2017-02-10

Najbliższymi targami, w których firma HSM Polska będzie uczestniczyła jako wystawca będzie 9 edycja Międzynarodowch Targów Opakowań PACKAGING INNOVATIONS, która odbędzie się dniach 4-5 kwietnia br. w Warszawie na terenie EXPO XXI przy ulicy Prądzyńskiego.

Zapraszamy serdecznie na stoisko A4.

Nowa odsłona strony internetowej

2017-02-08

Z przyjemnością informujemy, że nasza strona produktowa belownica.com.pl zyskała właśnie drugie życie.

Przede wszystkim została ona dostosowana do wyświetlania na urządzeniach mobilnych (tablet, smartfon). Odświeżyliśmy nieco jej wygląd oraz dodaliśmy nowe funkcje. Za pośrednictwem strony możliwe będzie pobieranie plików takich jak katalogi i inne informacje produktowe oraz raportów HSM dotyczących gospodarki odpadami komunalnymi w gminach, a po zapisaniu się do naszego newslettera mogą Państwo otrzymywać najnowsze informacje o wprowadzanych nowościach, planowanych promocjach i udziale naszej firmy w targach branżowych.

Mamy nadzieję, że nowa wersja strony spodoba się Państwu — zapraszamy do jak najczęstszego korzystania z niej.

Zespół Działu Sprzedaży Urządzeń Przemysłowych

Poznaj nas bliżej

2017-02-07

Aby dowiedzieć się więcej o firmie HSM, jej korzeniach, priorytetach i produktach zachęcamy do obejrzenia krótkiego filmu (kliknij tutaj).

Retail Summit 2017

2017-02-02

Po raz pierwszy HSM Polska będzie uczestnikiem i jednocześnie partnerem największej w Polsce konferencji związanej z handlem i sektorem FMCG odbywającej się pod hasłem «Tu bije serce polskiego handlu!»

Cel Kongresu Retail Summit od lat pozostaje niezmienny – stworzenie przestrzeni dla menedżerów sieci handlowych i producentów FMCG, służącej budowaniu trwałych relacji, nawiązywaniu współpracy, mającej bezpośredni wpływ na wzrost biznesu i kierunki rozwoju sektora retail w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.

Mamy nadzieję, że HSM Polska umocni swoje miejsce w tej przestrzeni.

Pol-Eco-System 2016 za nami

2016-10-20

Na tegorocznych targach Pol-Eco-System stoisko HSM Polska stanowiło prawdziwie słoneczną wyspę wśród morza maszyn. Zrezygnowaliśmy tym razem z czysto produktowego charakteru aranżacji przestrzeni oferując naszym klientom chwilę relaksu i odprężenia w egzotycznych klimatach z pysznymi drinkami w ręku, które w super profesjonalny sposób przygotowywał nasz niezawodny barman. Nie znaczy to, że całkiem zrezygnowaliśmy z prezentacji naszych belownic. Na Pol-Eco-System 2016 zabraliśmy największą z pokazywanych przez nas do tej pory na targach w Polsce pras - belownicę kanałową HSM VK5512 z napędem głównym o mocy 75 kW. Nie ukrywamy, że wyglądała ona okazale i wzbudziła duże zainteresowanie.

HSM Polska na konferencjach ABRYS

2016-10-20

Jesień to bardzo aktywny okres jeśli chodzi o ilość odbywających się konferencji i zjazdów. Firma HSM Polska została Partnerem dwóch takich wydarzeń: XX jubileuszowej konferencji "Kompleksowa Gospodarka Odpadami", która odbyła się w dniach 6-8 września w Białymstoku oraz towarzyszącego targom Pol-Eco-System w Poznaniu Międzynarodowego Kongresu Ochrony Środowiska ENVICON w dniach 10-11 października. Na obu tych spotkaniach mieliśmy możliwość zaprezentowania naszych najnowszych opracowań związanych z rynkiem odpadów komunalnych w Polsce szczególnie w świetle nowych rozwiązań legislacyjnych w tym zakresie. Obie prezentacje będą już wkrótce dostępne na naszej stronie internetowej. Nie znaczy to, że całkiem zrezygnowaliśmy z prezentacji naszych belownic. Na Pol-Eco-System 2016 zabraliśmy największą z pokazywanych przez nas do tej pory na targach w Polsce pras - belownicę kanałową HSM VK5512 z napędem głównym o mocy 75 kW. Nie ukrywamy, że wyglądała ona okazale i wzbudziła duże zainteresowanie.

Czytaj więcej

HSM kontynuuje cykl szkoleń produktowych

2016-09-30

We wrześniu kontynuowaliśmy rozpoczęty w ubiegłym roku projekt szkoleń produktowych dla naszych potencjalnych klientów. Podkreślić chcemy praktyczną stronę naszych szkolenie. To nie tylko suche dane i obrazki na ekranie, ale równie zajęcia w warsztacie firmy HSM Polska w Pyskowicach. Tym razem mieliśmy możliwość bliższego zapoznania z naszymi maszynami przedstawicieli firmy Mondi Recykling. Również firma ALBA przy okazji spotkania organizowanego dla swoich partnerów zwróciła się do nas z propozycją ponownego zaprezentowania oferty i możliwości HSM.

49. Zjazd KFDZOM

2016-09-25

Z kronikarskiego obowiązku odnotowujemy naszą obecność na 49. Zjeździe Forum Dyrektorów Zakładów Oczyszczania Miast. Tym razem odbyło się ono na południu Polski w Wiśle w dniach 21-24 września, a gospodarzem Zjazdu był Zakład Gospodarki Odpadami S.A. z Bielska-Białej.

HSM Partnerem ENVICON-u

2016-09-10

Międzynarodowy Kongres Ochrony Środowiska ENVICON wyznacza nowe trendy i kierunki rozwoju ochrony środowiska w Polsce z uwzględnieniem wymagań Unii Europejskiej. Jego podstawowym celem jest tworzenie platformy wymiany doświadczeń i poglądów pomiędzy wszystkimi podmiotami działającymi w sektorze ochrony środowiska. Odbędzie się w dniach 10-11 października 2016 r. na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, przy okazji targów POL-ECO-SYSTEM.

Konferencja KIGO

2016-06-12

Nasze raporty dotyczące rynku odpadów komunalnych w gminach w świetle rozstrzygnięć przetargów gminnych są coraz częściej dostrzegane i doceniane w środowisku branżowym. Dowodem na to było zaproszenie do zaprezentowania wyników naszych badań na konferencji Krajowej Izby Gospodarki Odpadami, której tematem przewodnim była "Gospodarka odpadami jako kluczowy element gospodarki o obiegu zamkniętym".

IFAT 2016

2016-06-08

„Targi IFAT ponownie potwierdziły swoją pozycję najważniejszych targów w branży. Jesteśmy bardzo zadowoleni z ilości odwiedzających, także tych z zagranicy. Oprócz udanych transakcji zawartych bezpośrednio na targach oczekujemy równie dobrego oddźwięku po targach. Cieszymy się, że także w 2018 znowu tutaj będziemy", tak podsumowuje targi IFAT 2016 Jan-Peter Krupczynski, dyrektor Global Sales & Marketing działu technologii ochrony środowiska w HSM.

Dzień Otwarty HSM

2016-05-22

W dniu 18.marca 2016 HSM GmbH + Co. KG producent urządzeń z zakresu techniki biurowej i środowiskowej z południowych Niemiec zapraszał do swoich zakładów we Frickingen i w Salem. Nad Jezioro Bodeńskie przybyło około 100 gości z całych Niemiec, Polski, Francji, Austrii, Szwajcarii, Holandii, Belgii, Hiszpanii, Finlandii i Cypru, aby przeżyć bogaty w informacje dzień.

48. Zjazd KFDOM

2016-05-16

Po krótkiej przerwie ponownie zameldowaliśmy się na kolejnym Zjeździe Forum Dyrektorów Zakładów Oczyszczania Miast w nadmorskiej Ustce. Tradycją staje się powoli organizowana przez nas loteria niszczarkowa, podczas której spośród uczestników Zjazdu rozlosowujemy niszczarki biurowe typu HSM shredstar S5.

Otwarcie Oddziału w Pyskowicach

2016-05-16

No i stało się. Tak jak zapowiadaliśmy w dniu 4-go uroczyście otwarliśmy nową siedzibę oddziału śląskiego HSM Polska w Pyskowicach. Zastąpiła ona dotychczasowe biuro w Gliwicach, które po trzech latach działalności okazało się już dla nas za małe. Nowe pomieszczenia naprawdę robią wrażenie, a dużo większe zaplecze warsztatowe zapewni nieporównywalnie większy komfort pracy naszym serwisantom. Nie zapominajmy też o tym, że 4-go grudnia to przecież górnicza Barbórka. Wierzymy, że wybór tej właśnie daty będzie dobrą wróżbą dla nowej siedziby.