O nas

 

 

 

Kiedy Hermann Schwelling zakładał swoją firmę w 1971, przyświecały mu dwie idee: innowacja i jakość "Made in Germany".

Te wartości, charakteryzujące HSM od momentu powstania pierwszych pras belujących w 1972, są fundamentami sukcesu firmy. HSM to dzisiaj prężna firma prowadząca międzynarodową działalność i zaliczająca się do światowych liderów w zakresie produktów i usług związanych z szeroko pojętą techniką biurową i środowiskową.

W trzech zakładach produkcyjnych firmy HSM  znajdujących się w Salem, Frickingen i Reichenbach pracuje wielu fachowców , którzy na co dzień dbają o zachowanie odpowiednich wymagań jakościowych. Wszystkie zakłady HSM uzyskały certyfikację wg DIN i ISO 9001 i poprzez produkcję innowacyjnych i trwałych wyrobów dążą do wzmocnienia pozycji rynkowej pras belujących HSM także w przyszłości.

  

 

 

 

 

      

 

 

Firma HSM Polska Sp. z o.o. jest polskim oddziałem firmy HSM GmbH + Co. KG utworzonym w 2007 r. Stałe doskonalenie organizacji oraz podnoszenie standardów pracy decydują o dynamicznym rozwoju firmy i jej zwiększającym się z roku na rok udziale w rynku. Obecnie Zarząd HSM Polska tworzą: Bruno Stegmaier i Mariusz Karpiński.

Główna siedziba firmy mieści się w Warszawie przy ul. Emaliowej 28.

W 2013 roku otwarte zostało śląskie biuro sprzedaży dysponujące również dużym zapleczem serwisowo-magazynowym. Obecnie mieści się ono w Pyskowicach na ul. Czechowickiej 6.

 

Pośród wszelkich korzyści płynących ze współpracy z HSM szczególne znaczenie ma nasz doskonały serwis HSM.

Dostarczamy produkty wysokiej jakości i także po sprzedaży zapewniamy wysokiej jakości obsługę. Dlatego serwis traktujemy bardzo poważnie, z dużym zaangażowaniem i satysfakcją, że możemy dalej pomagać naszym klientom. Realizację tego zadania umożliwia nam szeroko rozbudowana sieć serwisowa w Polsce.

 

      Serwis w skrócie:

  • Wizyty i doradztwo na miejscu u klienta z udziałem doświadczonych specjalistów ds. sprzedaży oraz zespołu projektowego
  • Przeliczenie potencjalnych oszczędności powstałych wskutek zastosowania pras belujących HSM w porównaniu z dotychczasowym rozwiązaniem w zakresie utylizacji
  • Konsultacje dotyczące produktów, określanie indywidualnych zadań i wymagań
  • Uzgodnienia między klientami, pracownikami w terenie i zespołem projektowym
  • Opracowywanie rozwiązań specjalnych
  • Przygotowanie rysunków projektowych
  • Organizacja transportu, koordynacja innych partnerów
  • Instalacja, szkolenie obsługi i uruchomienie urządzenia
  • Wsparcie podczas eksploatacji urządzenia
  • Konserwacja, naprawy, przeglądy
  • Umowy na prowadzenie konserwacji
  • Stała opieka nad klientem